Meeting al mirilor și mireselor la Vivo! Baia Mare
Plimbându-mă printre standuri și stând de vorbă cu expozanții de la cel mai mare târg de nunți din Nord-Vestul României, organizat de și la Vivo! Baia Mare, am avut un mic șoc. De fapt, două. Primul, pentru că nu știam că sunt chiar atât de ruptă de realitate. Credeam că mai știu una, alta despre ce se întâmplă în jurul meu.
La urma urmei, urmăresc știrile cât pot de mult, mă uit la emisiuni politice și economice, citesc părerile unor formatori de opinie și așa mai departe. Al doilea șoc a fost legat de ceea ce a ajuns în ziua de azi să fie o nuntă, un eveniment pe care eu îl credeam menit să aducă bucurie în viața celor doi miri și a familiilor lor, menit să creeze amintiri frumoase și să marcheze un moment fericit. Dar nu, nunta nu mai este nici mai departe ceea ce credeam eu că trebuie să fie. Nunta este un spectacol, cu efecte speciale, cu recuzită, cu cheltuieli imense și, probabil, încasări pe măsură. Ceea ce este trist este că nici acest domeniu nu iese din gheara modelor, și riscul este ca toate nunțile să arate cam la fel.
De când mă știu mi-am dorit să fiu diferită de ceilalți. Nu mai bună, nici mai rea, doar diferită. Să mă pot identifica în mulțime. Credeam că așa sunt și ceilalți. Se pare că nu.
Oricum, nu mi-am propus să judec mirii, familiile lor, invitații și modele, ci doar să vă prezint câte ceva din oferta disponibilă la acest târg, care a durat trei zile, de vineri până duminică (18-20 ianuarie 2019).
În ceea ce privește afluența de public, părerile au fost împărțite. Unii au fost extrem de mulțumiți, cum mi-au mărturisit reprezentanții unei firme sătmărene care vinde rochii de mireasă. Alții, foarte dezamăgiți: unii decoratori sau unii prestatori de servicii în domeniul muzică-foto-video. Aceștia din urmă s-au plâns că publicul nu a venit special pentru târg, ci mai mult ca să caște ochii prin magazine, și că cei care totuși s-au arătat interesați nu s-au dovedit foarte serioși, în sensul în care nu au perfectat înțelegeri la fața locului. Adevărul este că oferta e foarte bogată în aceste două domenii și, prin urmare, și competiția. Viață grea!
Mircea Breban oferă servicii în domeniul muzică-foto-video. Soția lui cântă cu o formație („orice, în afară de manele”, spune el) și Mircea s-a gândit că, decât să se plictisească singur acasă, mai bine să o însoțească. Astfel s-a născut o afacere, menținută la nivel de hobby (Mircea are un alt job în timpul săptămânii), și care funcționează și pe bază de colaborări.
Astfel, pachetul poate conține filmări standard și full HD, ședințe foto, magneți foto, pachete muzică – foto – video pentru orice eveniment, formație cu muzică live sau DJ, înregistrări și montaje audio-video, gheață carbonică, artificii pentru dansul mirilor, editare video, blue-ray disc, stick USB pentru smartTV, filmări cu dronă.
Spune că, în domeniul lui, lucrurile funcționează pe bază de recomandări, de la firmă la firmă, astfel că faptul că un potențial client a părut interesat de oferta lui la un târg nu înseamnă neapărat că îl va și contacta mai târziu pentru propria nuntă. În plus, cu cât cererea e mai complexă, cu atât el are nevoie de mai mulți colaboratori, și, firește costurile cresc.
La standul Handmade by Artdana am găsit o doamnă care personalizează pantofi de mireasă, pahare pentru miri și nași, sticle de șampanie, în general cu flori din ceramică tratată la rece, dar și cu dantelă sau panglici de mătase, spre exemplu. De asemenea, doamna dispune de cărți de oaspeți, în care se pot introduce poze realizate la nuntă și mesaje ale invitaților, precum și de cutiuțe pentru verighete, diferite modele și culori.
Personal, îi plac obiectele decorate simplu, nu foarte pompos, însă gusturile clienților nu corespund întotdeauna cu ale ei. Așa că se adaptează. Paharele sunt diferite pentru el și ea, însă culorile și modelul corespund, de asemenea și cu sticla de șampanie, de multe ori culorile acestora fiind și culorile dominante ale nunții. Paharele se vând, nu se închiriază, și pot fi păstrate ca amintire.
Aglomerație mare la Salonul Anastasia, firmă sătmăreană care se pare că nu duce lipsă de clienți. Mi-a fost destul de greu să vorbesc cu o reprezentantă a acestei societăți comerciale, pentru că erau numeroase clientele care așteptau să încerce rochiile de mireasă expuse și aveau nevoie de ajutor.
Rochiile se pot închiria, în cazul în care vin bine, dar doar rochiile vândute pot fi modificate după măsurile clientei. Pentru aceasta, clienta va trebui să se deplaseze în Satu Mare, de regulă o singură dată, pentru că doamnele care lucrează la Salon Anastasia se străduiesc să lucreze repede, mai ales în cazul clientelor care provin din alt județ.
În general, clientele vin la probă cu mama sau cu viitorul soț, iar doamnele care lucrează la firma sătmăreană sunt de părere că superstițiile nu au ce să caute în acest domeniu. Prin urmare, logodnicii sunt liberi să vadă rochia miresei chiar și înainte de nuntă. Și încă ceva: la târg, Salon Anastasia a practicat o reducere de 10% pentru rochiile oferite.
Târgul de nunți de la Vivo! A avut parte și de momente inedite. Astfel, standul Cofetăriei Mai Dulce a fost vizitat, sâmbătă, de trei ursitoare și o mireasă, care, cu baghetele lor magice, au făcut să apară trei torturi superbe. ;) Proprietarii au declarat că se gândesc să le angajeze :)
La urma urmei, urmăresc știrile cât pot de mult, mă uit la emisiuni politice și economice, citesc părerile unor formatori de opinie și așa mai departe. Al doilea șoc a fost legat de ceea ce a ajuns în ziua de azi să fie o nuntă, un eveniment pe care eu îl credeam menit să aducă bucurie în viața celor doi miri și a familiilor lor, menit să creeze amintiri frumoase și să marcheze un moment fericit. Dar nu, nunta nu mai este nici mai departe ceea ce credeam eu că trebuie să fie. Nunta este un spectacol, cu efecte speciale, cu recuzită, cu cheltuieli imense și, probabil, încasări pe măsură. Ceea ce este trist este că nici acest domeniu nu iese din gheara modelor, și riscul este ca toate nunțile să arate cam la fel.
De când mă știu mi-am dorit să fiu diferită de ceilalți. Nu mai bună, nici mai rea, doar diferită. Să mă pot identifica în mulțime. Credeam că așa sunt și ceilalți. Se pare că nu.
Oricum, nu mi-am propus să judec mirii, familiile lor, invitații și modele, ci doar să vă prezint câte ceva din oferta disponibilă la acest târg, care a durat trei zile, de vineri până duminică (18-20 ianuarie 2019).
În ceea ce privește afluența de public, părerile au fost împărțite. Unii au fost extrem de mulțumiți, cum mi-au mărturisit reprezentanții unei firme sătmărene care vinde rochii de mireasă. Alții, foarte dezamăgiți: unii decoratori sau unii prestatori de servicii în domeniul muzică-foto-video. Aceștia din urmă s-au plâns că publicul nu a venit special pentru târg, ci mai mult ca să caște ochii prin magazine, și că cei care totuși s-au arătat interesați nu s-au dovedit foarte serioși, în sensul în care nu au perfectat înțelegeri la fața locului. Adevărul este că oferta e foarte bogată în aceste două domenii și, prin urmare, și competiția. Viață grea!
Mircea Breban oferă servicii în domeniul muzică-foto-video. Soția lui cântă cu o formație („orice, în afară de manele”, spune el) și Mircea s-a gândit că, decât să se plictisească singur acasă, mai bine să o însoțească. Astfel s-a născut o afacere, menținută la nivel de hobby (Mircea are un alt job în timpul săptămânii), și care funcționează și pe bază de colaborări.
Astfel, pachetul poate conține filmări standard și full HD, ședințe foto, magneți foto, pachete muzică – foto – video pentru orice eveniment, formație cu muzică live sau DJ, înregistrări și montaje audio-video, gheață carbonică, artificii pentru dansul mirilor, editare video, blue-ray disc, stick USB pentru smartTV, filmări cu dronă.
Spune că, în domeniul lui, lucrurile funcționează pe bază de recomandări, de la firmă la firmă, astfel că faptul că un potențial client a părut interesat de oferta lui la un târg nu înseamnă neapărat că îl va și contacta mai târziu pentru propria nuntă. În plus, cu cât cererea e mai complexă, cu atât el are nevoie de mai mulți colaboratori, și, firește costurile cresc.
La standul Handmade by Artdana am găsit o doamnă care personalizează pantofi de mireasă, pahare pentru miri și nași, sticle de șampanie, în general cu flori din ceramică tratată la rece, dar și cu dantelă sau panglici de mătase, spre exemplu. De asemenea, doamna dispune de cărți de oaspeți, în care se pot introduce poze realizate la nuntă și mesaje ale invitaților, precum și de cutiuțe pentru verighete, diferite modele și culori.
Personal, îi plac obiectele decorate simplu, nu foarte pompos, însă gusturile clienților nu corespund întotdeauna cu ale ei. Așa că se adaptează. Paharele sunt diferite pentru el și ea, însă culorile și modelul corespund, de asemenea și cu sticla de șampanie, de multe ori culorile acestora fiind și culorile dominante ale nunții. Paharele se vând, nu se închiriază, și pot fi păstrate ca amintire.
Aglomerație mare la Salonul Anastasia, firmă sătmăreană care se pare că nu duce lipsă de clienți. Mi-a fost destul de greu să vorbesc cu o reprezentantă a acestei societăți comerciale, pentru că erau numeroase clientele care așteptau să încerce rochiile de mireasă expuse și aveau nevoie de ajutor.
Rochiile se pot închiria, în cazul în care vin bine, dar doar rochiile vândute pot fi modificate după măsurile clientei. Pentru aceasta, clienta va trebui să se deplaseze în Satu Mare, de regulă o singură dată, pentru că doamnele care lucrează la Salon Anastasia se străduiesc să lucreze repede, mai ales în cazul clientelor care provin din alt județ.
În general, clientele vin la probă cu mama sau cu viitorul soț, iar doamnele care lucrează la firma sătmăreană sunt de părere că superstițiile nu au ce să caute în acest domeniu. Prin urmare, logodnicii sunt liberi să vadă rochia miresei chiar și înainte de nuntă. Și încă ceva: la târg, Salon Anastasia a practicat o reducere de 10% pentru rochiile oferite.
Târgul de nunți de la Vivo! A avut parte și de momente inedite. Astfel, standul Cofetăriei Mai Dulce a fost vizitat, sâmbătă, de trei ursitoare și o mireasă, care, cu baghetele lor magice, au făcut să apară trei torturi superbe. ;) Proprietarii au declarat că se gândesc să le angajeze :)
Articol sponsorizat de cofetariiBaiaMare.ro
Stake.com must evaluate the security of your connection earlier than continuing. I was on line on 우리카지노 the customer support window at a Gristede’s on Second Avenue. An older woman in front of me had sixteen jars of spaghetti sauce in her purchasing cart. She was asking the clerk to regulate the price end result of|as a end result of} it had scanned incorrectly on the register. Numerous homosexual and lesbian leaders, a lot of whom have been Adams supporters, have criticized him for the appointments. Mayor Eric Adams is drawing growing criticism for naming several of} people to city positions who've expressed opposition to homosexual marriage.
RăspundețiȘtergere